Holdstart & priser

Undervisningen

Teoriundervisningen foregår i små hold, hvilket sikrer at der er tid og ressourcer til, at varetage den enkelte køreelevs behov.

Jeg forsøger at undervise på en spændende og lærerig måde, hvor der er fokus på at inddrage eleverne så meget som muligt. Undervisningen bliver kombineret med teoriprøver, for at øve det undervisningsmateriale som er blevet gennemgået og for at give køreeleverne en god fornemmelse for, hvordan teoriprøven hos politiet foregår i virkeligheden.

Undervisningen på manøvre -og glatbane foregår ligeledes i mindre hold, således at der er god tid til at få styr på alle de nødvendige færdigheder.

De individuelle køretimer foregår på vejene i og omkring Skive, og er en kombination af landevejs, by og motorvejskørsel. Du vil til den praktiske køreprøve komme til at kører på én eller flere af de nævnte typer veje. Som en lovpligtig del af undervisningsforløbet indgår mørkekørsel, hvilket sikrer, at du som kommende bilist, er godt rustet til at køre når det er mørkt.

Efter endt teori -og køretimer er du klædt på til teori og køreprøve.

Holdstart :

Teori mandage kl. 16.00

Max. 9 elever pr. hold

De næste ledige hold starter:

• 8 apr. 2024    Fyldt
  • 5 aug. 2024    Fyldt
  • 11 nov. 2024
  • 3 marts 2025
  • 11 aug. 2025
  • 3 nov. 2025

Er dit ønskede hold fyldt?
Så se ledige holdstart hos min kollega Allans Trafikskole her.

Priser & tilmelding

Beløbet dækker al nødvendig obligatoriske undervisning:

Kørekort til personbil

Kr.17500 kr
  • 4 lektioner på manøvrebane
  • 29 lektioners teoriundervisning
  • 16 lektioner på vej samt bil til prøve
  • 4 lektioner på køreteknisk anlæg
  • .

Ekstra kørelektioner

Eventuel ekstra kørelektion koster 650,- kr.

Eventuel ekstra køreprøve (leje af bil) koster 650,- kr.

Foruden priserne oplyst her, skal du påregne prøvegebyr til politiet, 1.170,- samt lægeerklæring, ca. 600,-  Pasfoto ca. 150,- og førstehjælpskursus 580,-kr.

Du må tidligst begyndes 3 måneder før din 17 års fødselsdag.

Ved udeblivelse eller aflysning mindre end tre timer før kørelek. start, betaler du alligevel. (Beklager, men køretiderne bliver lidt for ofte glemt)

Særlig køreundervisning og Generhvervelse tilbydes ikke.

Alle priser er oplyst inkl. moms.

Betaling: Jyske Bank,  Reg. nr. 7750 Konto nr. 1165284

Tilmelding

Send en SMS med dit navn og telefonnummer samt dato for, hvilket hold du ønsker at deltage på.
Du indbetaler 2.000,- som startgebyr og modtager en besked om at du er sikret en plads.

Reg. nr. 7750 Konto nr. 1165284

Startgebyret tilbagebetales IKKE hvis du fortryder eller udebliver.

Dette er desværre nødvendigt, da der pga. de lange ventetider foretages tilmeldinger, uden at eleverne kommer til holdstarten.

Har du spørgsmål?

Så ring og få en uforpligtende snak med Steen.

• 24 47 99 02